Število zadetkov iskanja:
  • Prireditelji (1)
  • Kino spored (0)
  • TV spored (1)
Med naravo in kulturo, stalna razstava
Že poteka - do sobota, 31.12.2022, Muzejska razstava
Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana, Stalna razstava Med naravo in kulturo je tezaver muzejskih zbirk, zakladnica slovenske in zunajevropske dediščine vsakdana in praznika z več kot 3000 razstavljenimi predmeti, ki označujejo človeka kot del narave in kot kulturno bitje.
Obnovoletna razstava DLUM'99 OLD
Že poteka - do sobota, 25.1.2020, Likovna razstava
Galerija DLUM, Židovska ulica 10, Maribor, obnovoletna razstava članov DLUM, v galeriji DLUM od 28.11.2019 do 25.1.2020 Razstavljajo:  Drago Mom, Špela Kobal, Erna Ferjanič, Nataša Grandovec, Slađana Matić Trstenjak, Polona Petek, Marijan Mirt, Gregor Pratneker, Branimir Ritonja, Ludvik Pandur, Milan Ketiš, Zoran Ogrinc, Cvetka Hojnik, Milenka Pavlin, Janez Rotman, Luka Popič, Irena Gajser, Bogdan Čobal, Samo Pajek, Zmago Kovač, ...
Bosi. Obuti. Sezuti., nova osrednja razstava SEM
Že poteka - do sobota, 5.12.2020, Muzejska razstava
Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana, Razstava, ki je posvečena sobivanju nog in obuval, njihovim spremenljivim oblikam in pomenom v prostoru in času ter njihovi vlogi pri organiziranju posameznikovega lastnega sveta, bo odstirala mnoge vidike obuval, ki so onkraj njihove materialne oblike, in mnoga vprašanja, ki presegajo navidezno samoumevnost naše vsakdanje izbire in rabe.
Elvisova razstava - From Memphis to Ljubljana
torek, 28.1.2020 ob 10.00, Tematska razstava
Festivalna dvorana, Ljubljana, Ekskluzivna razstava predmetov Elvisa Presleya, kakršne še nismo videli v Sloveniji! Na razstavi si bomo lahko ogledali nakit, oblačila, prstane, osebne zapiske, pisma, njegove kostume in še mnogo več. Vse kar boste videli na razstavi je bila Elvisova osebna last, mnoge stvari pa so tudi iz časa, ko je bil še otrok.
Mednarodna razstava Triple wood
sreda, 29.1.2020 do četrtek, 27.2.2020, Tematska razstava
Lesarska sola Maribor, Maribor, Vabljeni na ogled mednarodne razstave TRIPLE WOOD (www.triplewood.eu/si) s primeri kvalitetne lesene gradnje v alpski makro-regiji. Razstava bo odprta za ogled vsak delavnik med 29. januarjem in 27. februarjem 2019 od 9h do 15h, v prostorih Lesarske šola Maribor, Lesarska ulica 2, Maribor.
Lectarstvo je krajcarkšeft, stalna razstava
Že poteka - do sobota, 31.12.2022, Muzejska razstava
Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana, ... Iz muzejske zakladnice na novi stalni postavitvi SEM odkriva edinstveno zbirko, avtentično svečarsko – medičarsko delavnico in trgovino iz ljubljanske Trubarjeve ulice. Razstava  razkriva pred dvaindvajsetimi leti pridobljeno obrtno delavnico in trgovino svečarskega in medičarskega mojstra Jakoba Krbavčiča.
Razstava Knjiga. Znanje. Razum.
Že poteka - do nedelja, 30.8.2020, Muzejska razstava
Mestni muzej Ljubljana, Gosposka 15, Ljubljana, ... Velika letna razstava dosežkov novega veka, na ogled bo od oktobra 2019, bo obravnavala kulturne in duhovne vrhunce v Ljubljani – mestu, ki je takrat začelo postajati središče Slovencev.
Razstava Vzemi si čas...
Že poteka - do sobota, 29.2.2020, Muzejska razstava
Mestna hiša, Kranj
Razstava iz zbirk - Točke v času 1889 1991
Že poteka - do četrtek, 31.12.2020, Likovna razstava
Moderna galerija, Cankarjeva 15, Ljubljana
Razstava Janeza Bernika
Že poteka - do nedelja, 9.2.2020, Likovna razstava
Galerija Staneta Kregarja, ZAvod sv. Stanislava, Štula 23, Ljubljana Šentvid, ... Milček Komelj, odprl pa jo bo mag. Anton Česen, direktor Zavoda sv. Stanislava. V glasbenem programu ob odprtju bosta sodelovala Ana in Tine Bec.                  Razstava bo na ogled do 9. februarja 2020, več o njej pa si lahko preberete na galerijski spletni strani .
GRAFO:SKOP - Razstava grafik učencev Likovne šole ARTdidakta
petek, 31.1.2020 ob 18.00, Likovna razstava
Vetrinjski dvor, Razstavišče Vetrinjski, Maribor, ... Nekateri so dodali svojim odtisom še slepi tisk, drugi so eksperimentirali z barvo ali s papirjem, nekateri pa s samo obliko matric.  Projektna razstava GRAFO:SKOP ponuja gledalcu kalejdoskop grafičnih odtisov štiridesetih učencev Likovne šole ARTdidakta. Razstava bo na voljo za ogled vse do 16. februarja 2020.
Razstava: Cenzura in svoboda izražanja
torek, 4.2.2020 do petek, 14.2.2020, Likovna razstava
Moderna galerija, Cankarjeva 15, Ljubljana, ... Novinarji in kulturni delavci, ki zastavljajo neprijetna vprašanja, lahko pričakujejo resne posledice, celo to, da so ogrožene njihove kariere. Več: http://www.mg-lj.si/si/razstave/2785/razstava-cenzura-in-svoboda-izrazanja-o-nazadovanju-svobod-v-evropi/
Razstava risb - Matic Flajs: Church
petek, 14.2.2020 ob 19.00, Likovna razstava
Mladinski center Postojna, Postojna
Razstava Čar lesa
sobota, 14.3.2020 ob 8.00, Tematska razstava
Cankarjev dom, Ljubljana, ... Razstavni eksponati so rezultat visokega oblikovalskega pristopa v lesu realiziranih sodobnih form in posamezne rešitve idej so zelo različne.  Razstava 'Čar lesa  zato obiskovalcu predstavlja vse prednosti rabe lesa v našem vsakdanjiku. Poleg njegove raznolike uporabe spodbuja zanimanje in cenjenje dobrine, ...
Ideja
Že poteka - do nedelja, 1.3.2020, Likovna razstava
Cankarjev dom, Galerija CD, Ljubljana, Velika razstava o znanosti in tehnologiji antične Grčije   V sodelovanju z znanstvenim centrom in tehnološkim muzejem NOESIS iz Soluna K uresničitvi tega ambicioznega projekta, ki obravnava razvoj starogrških dognanj na različnih znanstvenih področjih ter številne tehnične in tehnološke dosežke, so v solunskem Noesisu k sodelovanju povabili najuglednejše sodobne grške znanstvenike, ...
Štajer-mark: po sledeh skupne zgodovine
Že poteka - do petek, 31.1.2020, Tematska razstava
Plečnikov hodnik NUK, Turjaška 1, Ljubljana, ... ena v Sloveniji in druga v Avstriji? In da sta bili ti dve ločeni Štajerski nekoč združeni v eno samo regijo, ki jo je na njenem najbolj južnem delu zaznamovala dvojezičnost? Razstava, ki je nastala ob 100-letnici njune ločitve skuša dvojezično pokrajino približati preko zelo razširjenega medija tistega časa - razglednice, ki jo je takrat uporabljala večina prebivalstva.
Plečnikovi neuresničeni projekti za Ljubljano
Že poteka - do nedelja, 26.1.2020, Muzejska razstava
Plečnikova hiša, Karunova 4-6, Ljubljana, Razstava nam bo razkrila, kakšno bi bilo mesto, če bi Plečnik lahko uresničil svoje vizije za štiri velike ljubljanske projekte: novi magistrat, Mesarski most, parlament na grajskem hribu in Katedralo svobode v parku Tivoli.
Jernej Biderman: Fraktal
Že poteka - do četrtek, 20.2.2020, Fotografska razstava
Zdravstveni dom Hrastnik, Hrastnik, Vabljeni na ogled fotografske razstave člana Foto kluba Hrastnik Jerneja Bidermana z naslovom Fraktal. Razstava je na ogled v galeriji zdravstvenega doma Hrastnik vsak dan od 20.11.2019 do 20.2.2020 v delovnem času ZD Hrastnik.   Jernej Biderman, član Foto kluba Hrastnik, se je pri ustvarjanju tokratne razstave ukvarjal z raziskovanjem fraktalnih izgledov rastlin.
V tem domu luč prosvete sije!
Že poteka - do torek, 30.6.2020, Muzejska razstava
Slovenski šolski muzej, Plečnikov trg 1, Ljubljana, "V tem domu luč prosvete sije!" Razstava ob 100-letnici prve šole za slepe in slabovidne na Slovenskem Ob 100-letnici organizirane skrbi za izobrazbo slepih otrok smo pripravili razstavo, ki s pomočjo redkih tiflopedagoških predmetov, ...
Dimitry Orlač
Že poteka - do nedelja, 16.2.2020, Likovna razstava
Muzej sodobne umetnosti Metelkova (MSUM), Maistrova 3, Ljubljana, Dimitry Orlač Razstava donacije Dimitry Orlač je eden najbolj samosvojih sodobnih umetnikov. V programu Moderne galerije je sodeloval v preteklosti, njegovo delo hranimo tudi v zbirki slikarstva. Po prehojenem večjem delu svoje umetnostne poti se je odločil za dragoceno obsežno donacijo petdesetih del, nastalih v različnih tehnikah in časovnih obdobjih.
Jaz, mi in drugi : podobe mojega sveta
Že poteka - do sobota, 31.12.2022, Muzejska razstava
Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana, Stalna razstava Jaz, mi in drugi : podobe mojega sveta je razstava o človeku in njegovem umeščanju v svet; o osebni, skupni in univerzalni dediščini − kaj je, kako nastaja in kakšen pomen ima. Iz družbene narave človeške vrste izhaja potreba po umeščanju – med ljudi, v prostor in v čas. Skozi razmerja med sabo in drugimi vsakdo išče odgovore na vprašanja in si oblikuje predstavo o svetu.
OŠ Domžale: Generacija 2018/19
Že poteka - do petek, 31.1.2020, Likovna razstava
Galerija Doma kulture Kamnik, Fužine 10, Kamnik, Razstava likovnih del učencev Osnovne šole Domžale s kulturnim programom.   Generacija 2018/19   Likovna tema je oblika, barva in prostor, saj se umetnik izrazi skozi likovne prvine ne glede na figuralen oziroma nefiguralen likovni motiv.   Mentorica : Majda Rajnar Kralj   Vstop prost!   Razstava bo na ogled do 31. januarja 2020.
Podatki in suverenost - The Data and the Sovereign
Že poteka - do nedelja, 9.2.2020, Tematska razstava
Galerija Kresija, Stritarjeva 6, Ljubljana, PODATKI IN SUVERENOST  -  THE DATA AND THE SOVEREIGN  -   DIE DATEN UND DER SOUVERÄN Galerija Kresija,  16. 1.–9. 2. 2020 Razstava v sklopu BIO 26- Skupno znanje Goethe-Institut Ljubljana in ZKM - Zentrum für Kunst und Medien Karlsruhe v sodelovanju z BIO 26- Skupno znanje vljudno vabimo na razstavo Podatki in suverenost. Odprtje razstave bo 16. 1. 2020 ob 18.uri v Galeriji Kresija.
Zajčja luknja
Že poteka - do nedelja, 1.3.2020, Likovna razstava
Cankarjev dom, Prvo preddverje, Ljubljana, Fotografija, magija in resničnost Mednarodna fotografska razstava V okviru festivala Slovenija 2050 Odprtje razstave 20. januarja 2020 ob 20.
Bosi Obuti Sezuti, javno vodstvo po razstavi
sreda, 22.1.2020 od 17.00 do 18.00, Muzejska razstava
Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana, Prijazno vas vabimo na javna vodstva po razstavi Bosi. Obuti. Sezuti., ki potekajo (od 22. januarja - junija 2020) vsako sredo ob 17.00 in vsako 2. in 4. nedeljo v mesecu ob 11.00. Razstava Bosi. Obuti. Sezuti. govori o sobivanju nog in obuval, njihovih spremenljivih oblikah in pomenih v prostoru in času ter njihovih vlogah v organizaciji individualnih mikro svetov.
Nagrajenci Fotokluba Maribor
sreda, 22.1.2020 do torek, 10.3.2020, Fotografska razstava
FOTOGALERIJA STOLP, židovska ulica 6, Maribor,  Bojan Hajdu: Eva  Razstava z naslovom Eva, nam predstavi prav njo, Evo, v vsej svoji lepoti in izraznosti. Na svojih fotografijah je avtor poskušal ujeti posamezne dele telesa, ki so odeti v intenzivne barve tatujev. Kljub temu da Hajdu najraje fotografira v črno-beli tehniki, ga je tokrat premagala moč izrazitih ilustracij na Evinem telesu.
Art Circle v Ljubljani ob dnevu madžarske kulture
sreda, 22.1.2020 do torek, 24.3.2020, Tematska razstava
Balassijev Inštitut, Barvarska steza 8., Ljubljana, Art Circle v Ljubljani - razstava sodobnih slikarjev ob dnevu madžarske kulture Ob dnevu madžarske kulture bo letos na Balassijevem inštitutu organizirana posebna razstava, na kateri bodo razstavljena dela madžarskih in slovenskih umetnikov, ki sodelujejo v pobudi ArtEmbassy, in posamezne steklenice vina, ki so jih poslikali umetniki.
Nani v Ljubljani, vodstvo po razstavi z avtorjem
četrtek, 23.1.2020 od 18.00 do 19.00, Muzejska razstava
Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana, Prijazno vas vabimo na vodeni ogled razstave Nani v Ljubljani / Nani in Laibach z njenim avtorjem in izjemnim zbirateljem Nanijem Poljancem. Nani v Ljubljani / Nani in Laibach je razstava, ki jo je pripravil ljudski ustvarjalec Nani Poljanec, izjemen in nenavaden človek. Samo eno srečanje z njim vzpodbudi pri ljudeh zanimanje, celo začudenje.