Niko Kralj Od matrice do igrače

Muzeju za arhitekturo in oblikovanje je arhitekt in oblikovalec Niko Kralj zapustil bogat opus svojih del. V grajski kapeli bomo na ogled postavili del njegovega oblikovanja, ki je širši javnosti neznan in sega v polje otroške igre. Igra pomeni najpomembnejši način učenja otroka in osnovo za razvoj mišljenja. Otroci se z igranjem učijo ter lažje razumejo, povežejo in osmislijo vse tisto, kar so se naučili prek svojih idej, občutkov in odnosov z drugimi. Osnova otrokove igre je igrača, ki igri daje vsebino in idejo.
Razstavljene bodo skice, načrti in prototipi za lesene igrače. Načrtovane igrače naj bi spodbudile k razvijanju konstrukcijskega znanja in motoričnih spretnosti. Niko Kralj je razmišljal trajnostno, saj je predlagal, da je znotraj pohištvene industrije moč iz odpadkov masivnega lesa izdelati paličja, ki jih bodo otroci lahko sestavljali v raznolike podobe po njegovih predlogah (žirafa, pes, letalo, podmornica, avto …), hkrati pa je puščal prosto pot otroški domišljiji, ustvarjalnemu razmišljanju in raziskovanju.

Vir: Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Napovednik.com

Zemljevid